اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تفاهم‌نامه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان با سپاه بسته شد

تفاهم‌نامه دوجانبه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان و شاهرود با سپاه قائم آل محمد (عج) استان در قالب بسیج ملی مبارزه با بیماری کووید ۱۹ بسته شد.

تفاهم‌نامه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان با سپاه بسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امشب در جلسه کمیته زیستی ستاد مبارزه با کرونا در استان به ریاست مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان و با حضور سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان در سالن اجتماعات سپاه قائم آل محمد (عج) استان برگزار شد.

این جلسه به‌منظور انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه بین دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان و شاهرود با سپاه قائم آل محمد (عج) استان در قالب بسیج ملی مبارزه با بیماری کووید ۱۹ برگزار شد.

تأکید بر اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص ماندن در منازل و حفظ سلامتی خود با دوری از مراکز جمعیتی و پرازدحام در این نشست مورد تأکید قرار گرفت و قرار شد تا مردم از حضور در مراکز پرازدحام، تجمع و پرتردد به‌شدت پرهیز کنند.

راه‌اندازی سامانه پایش سلامت شهروندان در خصوص ابتلای به کرونا و وضعیت پیرامونی خانوار آنها در سامانه salamat.gov.ir مورد بحث قرار گرفت.

ضرورت پرهیز از حضور در مراکز خرید به‌واسطه فرارسیدن سال جدید و عید نوروز مورد انتظار مدیران بود و سامانه ۱۴۸۰ سازمان بهزیستی استان به‌منظور ارائه توصیه‌های بهداشتی و مشاوره‌های روان اجتماعی، از ساعت هشت صبح تا 20 شب همه‌روزه در دسترس خواهد بود.

تأکید بر حفظ و مراقبت از سالمندان به‌واسطه اینکه به میزان بیشتری در معرض خطرات ناشی از ابتلا به کرونا قرار دارند و لزوم ضدعفونی و گندزدایی مراکز جمعیتی و پرازدحام به‌صورت مستمر و همه‌جانبه نیز مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول